Uzsonna és hidratálás egyben

Zöldalma-uborka-spenót smoothie

A múltkori chia magos recepttel a kávét és az uzsonnát tudtuk le egyben, ma a hidratálást és az uzsonnát. A chiapudingnál talán kevésbé megosztó a smoothie, főleg, ha gyümölcsös. De mi van akkor, ha gyümölcsöt és zöldséget keverünk? Azt szeretitek? Tovább Tovább

smoothie

Nekem elsőre nehéz volt rávenni magam, hogy zöldségeket és gyümölcsöket turmixoljak össze vegyesen, de a végeredmény hamar rácáfolt kezdeti aggodalmamra.

Aki a korábbi énemhez hasonlóan szintén tart kicsit a gyümölcs+zöldség végeredménytől, próbálja ki elsőnek ezt a smoothiet: zöldalma, uborka és spenót keveréke. A három íz nagyon szépen simul egybe, sőt azt mondom, az uborka és a zöldalma zseniális párost alkot, a spenót meg elbújik mögöttük, külön nem érezhető.

Ha ez a kombináció átment a szűrőn, lehet “vadabb” párosításokkal is próbálkozni. : )

Sportolás után kifejezetten szeretem, de uzsonna gyanánt, csak úgy szintén.

Egy adag szénhidráttartalma: 11,8 g

 

Hozzávalók

10 dkg zöld alma (7 g CH), 10 dkg kígyóuborka (2 g CH), 5 dkg bébispenót (1 g CH), 2 dl víz, 2 dl zabtej (13, 6 g CH)
  1. Az almát és az uborkát mossuk, kockázzuk apróra, tegyük botmixer táljába és öntsük hozzá a zabtejet, a vizet.

  2. Adjuk hozzá a bébispenótot és botmixerrel pürésítjük egészen finomra az italt, fogyasszuk azonnal.

 
 
 
Megosztom
 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.



Kapcsolódó bejegyzések