HELP!

Online kérdőív

Ha van pár percetek és segítenétek a munkánkat, kérlek, töltsétek ki ezt az online kérdőívet! Köszönöm! Tovább Tovább

Korábbi posztomban írtam, hogy idén néhány változással (könyvvel, átalakult bloggal…) tervez a Dolce Vita csapat. A webshopot is szeretnénk jobban testre szabni, ahogy mondani szokták, még “felhasználóbarátabbá” tenni. És persze szebbé, jobbá! (nekem ez mindig a legfontosabb : )) Pár kérdésben szeretném a segítségeteket kérni, ha van pár szabad percetek, kérlek töltsétek ki a belinkelt online kérdőívet! Nagyon köszönöm!

A link erre a linkre kattintva található legutóbbi hírlevelünkben.

Aki kitölti a kérdőívet, egyszeri, 5000 Ft feletti vásárlás esetén 1000 Ft kedvezményt kap a webshopban.

 
 
 
 
Megosztom
 

10 megjegyzés

  1. Anette mondta:

    Szia, a 3. kérdés, irányítószám után nem lehet továbbmenni!

    2015. 01. 14.
  2. Kriszta mondta:

    Anette!

    Nekem megy, ki kell választani a legördülőből a megfelelőt.
    Köszi, hogy kitöltöd! : )

    2015. 01. 14.
  3. Rita mondta:

    Én kitöltöttem hétfőn, de nem jött email a kuponról.

    2015. 01. 15.
  4. Bernadett mondta:

    Jó lenne megoldani a külföldre való szállítás lehetőségét is.

    2015. 01. 16.
  5. Aniko mondta:

    En is kitoltottem, nekem sem jott kupon :/

    2015. 01. 18.
  6. Dolce Vita Konyha mondta:

    info kukac dolcevitakonyha pont hu 🙂

    2015. 01. 19.
  7. éva mondta:

    Drága Krisztina,
    a webáruház úgy tragédia ahogy van. 21-én rendeltem 3. alkalommal és utoljára. Átutalással azonnal fizettem, ma 23-án fél 5-kor kaptam az e-mailt hogy fizessem ki a futárnak a rendelésem értékét 26-án. Hogyan is van ez? 2xszer kellene fizetnem mert valaki elnézett valamit vagy nem figyelt oda? Ki szerettem volna tölteni emiatt a kérdőívedet, de persze hogy nem lehet a mindenféle hibaüzenetek miatt. És nem kell a kuponod, mert az 1. rendelés után kapott kupon miatt 6-szor kellett telefonálni, többe került mint az árengedmén amit végül kaptam. Természetesen amikor az üzenetet olvastam 17,15-kor már nem volt senki telefonközelben, a futárszolgálattal képtelenség kapcsolatba kerülni a terheltség miatt… No comment.
    Ha nem értesz valamihez ne csináld. Vagy alkalmazz olyan embereket akik értenek hozzá.

    2015. 01. 23.
    • Kriszta mondta:

      Kedves Kiss Éva!
      Most beszéltem a kolléganőmmel, hogy megkérdezzem, mi történt. Tévedés történt az adminisztráció során, de ahogy Te is tudod, ezt azonnal megoldották és természetesen nem kellett 2x semmit sem kifizetned. Kolléganőim a legnagyobb empátiával kezelnek minden esetleges problémás ügyet és igyekeznek azonnal a vásárlók megelégedésére mindent elrendezni.
      Kupont mindenkinek küldtünk, aki jelezte, hogy nem kapta meg. Ez a kitöltők 1-2%-a volt, mi sem értjük, miért van az, hogy sok száz ember megkapta és néhány nem. sajnálom, ha rossz érzésekkel távoztál a boltból, a visszajelzést köszönjük, a továbbiakban még jobban figyelünk arra, hogy a lehető legkevesebb hiba történjen a rendelések feldolgozásakor.
      Üdv, Vrábel Kriszta

      2015. 01. 27.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.



Kapcsolódó bejegyzések