Ilyen egy jó kreatív!

Olyan ritkán látni igazán jól eltalált ételes hirdetéseket (Győri keksz most futó OP kampánya pl). Sokkal inkább azt érezni, hogy az ügynökségek kreatív ötletelői valamit nagynehezen összehoznak, amit majd az account szintén nagy nehezen, de lenyom az ügyfél torkán. Mi … Tovább Tovább

Mi meg együk és vegyük. Reklámok nézésekor gyakran eszembe jut egyetemi érveléstechnika tanárom reklámokra vonatkozó tanácsa, ha nincs mondanivalód, akkor énekelj. Figyeljétek meg, minden harmadik reklámban énekelnek! (főleg mosópor, tisztítószer, CBA közért)

Ezt a hirdetést a Cucina Italiana német mutációjának 2007/4. számában találtam. Igazán kézenfekvő ötlet, remek kivitelezés!

A kép a Sacla márkájú kész, olasz tésztaszószokat hirdeti. (nem tudom, nálunk ilyen léztezik-e)További két kép: http://www.sacla.de/
 
 
 
 
Megosztom
 

7 megjegyzés

  1. Nem nagyon értek a reklámokhoz (semmennyire), de a kajáknál gondolom úgy van, hogy mivel az ízét nem tudják megmutatni, így próbálnak valami életérzéssel egy bizonyos asszosziációt előhívni benned. Ez pl. olyan meseszerű, gondtalan.

    2007. 09. 06.
  2. Körkérdés kértél, ám legyen! Betekintést kérnénk a konyhád falai közé bella! ;o)

    2007. 09. 06.
  3. Juc, na igen de a lényeg, hogy miből van a meseszerű kép (remélem, látszik?)

    2007. 09. 06.
  4. Anonymous mondta:

    Pesto szósz biztosan kapható ebben a márkában, mert már láttam, ha jól emlékszem, akkor a madaras teszkóban. A többit nem tudom, (már egy ideje) nem veszek kész szószokat, de majd jól körülnézek legközelebb. 🙂

    Amúgy a képek hangulata megfogott, ilyen helyen szeretnék lakni, élni, vásárolni. 🙂

    Boglya

    2007. 09. 06.
  5. Hát persze: paprikafa, babkerítés, fokhagymabatyu… tiszta Arcimboldo

    2007. 09. 07.
  6. blany mondta:

    Nem a kreatívok bénák, hanem általában a kedves ügyfél “ért” baromira a reklámalkotáshoz. Kitalálja, a reklámügynökség jó esetben megpróbálja lebeszélni a nyilvánvaló hülyeségről, aztán megcsinálja, ha nem sikerül (rossz esetben csak nyel egyet). Mert hát a reklámhoz eleve mindenki ért, aki meg ehhez közeli szakmában dolgozik, pláne.
    És elárulom: a reklám szinte mindig (élet)érzést próbál közvetíteni, hogy elcsábulj. A klasszikus példa a Marlboro man.

    2007. 09. 07.
  7. Blany!

    Igazad van, bár ez egy egész más, hosszú történet lenne. (de sztem sokszor a kreatívok is nagyon ötlettelenek) Az ügyfelek meg általában rossz ízlésűek, bátortalanok. Mi mindig fogadni szoktunk, hogy a vitt 3 tervezetből, melyik (általában a leghétköznapibb, a 3 közül a leggyengébb) tetszik majd az ügyfélnek. És hát az a legjobb, mikor az ügyfélnek van konkrét elképzelése. De hát úgyis neki van mindig igaza. : )
    Élterérzés: Mi ma mézes mustáros csirkét eszünk! Na ezekre az ötlettelen kreatívokra gondoltam (persze a kiskölköket lehet, hogy megfogja. Bár inkább visszataszító az az öntelt kövér kisfiú)

    2007. 09. 08.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.