Ilyen egy jó kreatív!

Olyan ritkán látni igazán jól eltalált ételes hirdetéseket (Győri keksz most futó OP kampánya pl). Sokkal inkább azt érezni, hogy az ügynökségek kreatív ötletelői valamit nagynehezen összehoznak, amit majd az account szintén nagy nehezen, de lenyom az ügyfél torkán. Mi … Tovább Tovább

Mi meg együk és vegyük. Reklámok nézésekor gyakran eszembe jut egyetemi érveléstechnika tanárom reklámokra vonatkozó tanácsa, ha nincs mondanivalód, akkor énekelj. Figyeljétek meg, minden harmadik reklámban énekelnek! (főleg mosópor, tisztítószer, CBA közért)

Ezt a hirdetést a Cucina Italiana német mutációjának 2007/4. számában találtam. Igazán kézenfekvő ötlet, remek kivitelezés!

A kép a Sacla márkájú kész, olasz tésztaszószokat hirdeti. (nem tudom, nálunk ilyen léztezik-e)További két kép: http://www.sacla.de/
 
 
 
 
Megosztom
 

31 megjegyzés

  1. Nem nagyon értek a reklámokhoz (semmennyire), de a kajáknál gondolom úgy van, hogy mivel az ízét nem tudják megmutatni, így próbálnak valami életérzéssel egy bizonyos asszosziációt előhívni benned. Ez pl. olyan meseszerű, gondtalan.

    2007. 09. 06.
  2. Körkérdés kértél, ám legyen! Betekintést kérnénk a konyhád falai közé bella! ;o)

    2007. 09. 06.
  3. Juc, na igen de a lényeg, hogy miből van a meseszerű kép (remélem, látszik?)

    2007. 09. 06.
  4. Anonymous mondta:

    Pesto szósz biztosan kapható ebben a márkában, mert már láttam, ha jól emlékszem, akkor a madaras teszkóban. A többit nem tudom, (már egy ideje) nem veszek kész szószokat, de majd jól körülnézek legközelebb. 🙂

    Amúgy a képek hangulata megfogott, ilyen helyen szeretnék lakni, élni, vásárolni. 🙂

    Boglya

    2007. 09. 06.
  5. Hát persze: paprikafa, babkerítés, fokhagymabatyu… tiszta Arcimboldo

    2007. 09. 07.
  6. blany mondta:

    Nem a kreatívok bénák, hanem általában a kedves ügyfél “ért” baromira a reklámalkotáshoz. Kitalálja, a reklámügynökség jó esetben megpróbálja lebeszélni a nyilvánvaló hülyeségről, aztán megcsinálja, ha nem sikerül (rossz esetben csak nyel egyet). Mert hát a reklámhoz eleve mindenki ért, aki meg ehhez közeli szakmában dolgozik, pláne.
    És elárulom: a reklám szinte mindig (élet)érzést próbál közvetíteni, hogy elcsábulj. A klasszikus példa a Marlboro man.

    2007. 09. 07.
  7. Blany!

    Igazad van, bár ez egy egész más, hosszú történet lenne. (de sztem sokszor a kreatívok is nagyon ötlettelenek) Az ügyfelek meg általában rossz ízlésűek, bátortalanok. Mi mindig fogadni szoktunk, hogy a vitt 3 tervezetből, melyik (általában a leghétköznapibb, a 3 közül a leggyengébb) tetszik majd az ügyfélnek. És hát az a legjobb, mikor az ügyfélnek van konkrét elképzelése. De hát úgyis neki van mindig igaza. : )
    Élterérzés: Mi ma mézes mustáros csirkét eszünk! Na ezekre az ötlettelen kreatívokra gondoltam (persze a kiskölköket lehet, hogy megfogja. Bár inkább visszataszító az az öntelt kövér kisfiú)

    2007. 09. 08.
  8. Visszajelzés: Buy cialis online canada

  9. Visszajelzés: cialis from canada

  10. Visszajelzés: cialis over the counter 2020

  11. Visszajelzés: printable cialis coupon

  12. Visszajelzés: ed meds online

  13. Visszajelzés: erection pills that work

  14. Visszajelzés: top ed pills

  15. Visszajelzés: cialis 10mg

  16. Visszajelzés: online canadian pharmacy

  17. Visszajelzés: cialis generic

  18. Visszajelzés: levitra vardenafil

  19. Visszajelzés: levitra pill

  20. Visszajelzés: virgin casino online nj login

  21. Visszajelzés: real money online casinos usa

  22. Visszajelzés: live casino slots online

  23. Visszajelzés: free slots

  24. Visszajelzés: discount cialis

  25. Visszajelzés: no credit check loans

  26. Visszajelzés: instant loans

  27. Visszajelzés: cash loan

  28. Visszajelzés: cialis internet

  29. Visszajelzés: buy cialis

  30. Visszajelzés: 20 cialis

  31. Visszajelzés: cialis generic

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.