Ez még mindig a diéta

Ma ezt kreáltam a hűtő tartalmából. A teljes szénhidrátmentesség itt egy kicsit megdőlt. Na de kellett az a pár szem morzsa amivel felitattam a paradicsom levét. Az összízhatáshoz azonban nagyban hozzájárult, ha már a diéta sikeréhez nem is fog. (És … Tovább Tovább

(És Gyurinak köszönöm a szakmai tanácsokat a fotózáshoz.)

Hozzávalók 4 főre: 4 paradicsom, 20 dkg „tenger gyümölcse” (fagyasztott is lehet), 2 evőkanál házi morzsa, 1 kanál olivaolaj, 4 gerezd fokhagyma, petrezselyem, só, bors, fél dl száraz fehérbor, késhegyni szárított erőspaprika.

1. A morzsát aranybarnára pirítom olajban a fokhagymával, erőspaprikával. Megsózom és vágott petrezselymet adok hozzá.
2. A paradicsomok kalapját levágom, belsejüket kiskanállal kiszedem. (ezt megeszem)
3. A halat olivaolajon fokhagymával, egy kis fehérborral megpirítom (2-3 perc), majd ehhez is petrezselymet adok.
4. A paradicsomok aljára szórok a morzsából, majd megtömöm őket a hallal. Rárakom a kalapjukat és 200 fokos sütőben kb 20 perc alatt megsütöm.

Tipp: a fokhagymával pirított morzsát, régen a szegényebb olasz háztartásokban parmezán helyett használták a tésztákra. Szicíliában ettem már ilyet, nagyon finom volt, érdemes kipróbálni. Manapság, főleg friss zöldfűszerekkel ízesítve, sült zöldségekre (leginkább paradicsomra, paprikára és padlizsánra) szórják.

 
 
 
 
Megosztom
 

5 megjegyzés

  1. carina l’idea dei pomodori ripieni di frutti di mare! Ora qui in Italia invece è tempo dei pomodori ripeini di riso con patate al forno. Bellissima fotografia. Ciao!

    2007. 05. 09.
  2. Fakanál!

    Köszönöm, fejlődök, fejlődök. Amúgy ezek a parik már a tanácsok alapján lettek fotózva. Én nagyon látom a különbséget

    2007. 05. 10.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.